Fredag och lördag

I går va en bra dag! Hade min redovisning för klassen om praoen och fick ett B av Ronny👌 sen så blev det solförmörkelse och det var ganska coolt att se! Hela skolan stod ute och kollade haha 😂 
Sen så var det chilla lektioner och när CI slutade så åkte jag Wilma och BK till stan. Vi köpte kläder och lite andra grejer och sen åt vi på Max. 
När stan stängde så chillade vi till 9 och sen såg vi chappie i gen på bio😂 sen när vi kom hem vid halv 12 så somnade vi typ direkt haha.

Idag har det varit en chill dag. Vi gjorde amerikanska pannkakor, körde cross och gick på isen. Sen när jag kom hem lagade jag mat och sen åkte jag till stan och köpte den nya ben and jerrysen😍









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback