ASSÅ ÅHH DÖÖÖÖ

Hela dagen dampar sönder idag. först på skolan på rasten då killarna kör bollruta, dom är så töntiga så dom hittar på egna regler fast det roliga är ju att dom typ bara kör dom då de är tjejer i rutan.
Sen när jag skulle springa och hämta bollen så ramla ja i gräset där det var as lerigt. Sen hann jag inte platta håret i morse för vi var tvungen att åka så gick runt med lockigt hår hela dan, de kanske inte låter så farligt men jag HATAR att ha lockigt hår haha. Och nu när jag kom hem så sa pappa att vi inte skulle åka till vetrinären för han hade så '' ont i huvve'' så vi ska fara i morgon i stället, och då ska jag fara kl 1 från skolan (y) Så det kanske blir bra ändå för det är ju också fredag, men är fortfarande lika sur på pappa, skrek: Låt Elvis dö då visst!!
 Inte direkt för att han kommer det men än då, för jag vart så sur ^^
Och Felicia, om du ser det här kan du ringa mig då? ♥
Oj ganska långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback