Köpte en ny jacka idag :)

Följde med Klara hem efter skolan, vi gjorde inte så mycket väntade på att vi skulle äta för sen så for vi iväg till stan. Vi gick runt där men vi hittade typ inget som vi ville köpa, eller jo men vi hade inte råd xD Vi gick på Cubus i alla fall och där köpte jag min jacka ♥♥ En svart som är ganska tjock, så kommer inte frysa i vinter i alla fall. Vill bara att det ska bli vinter nu hehe så jag får använda den...
När vi hade gått klart på stan så lämande dom mig på mammas jobb, där jag fick sitta i 1 och en halv timme -.-. Det var drygt, men satt och läste. Och helt plötligt så kom en tant fram till mig och frågade om jag jobbade där xD
 
Men nu är jag hemma och ska snart gå och sova, sitter och dricker cola :) + måste så måste jag jobba i matten...
Men vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback