Frida här!

Hej! Jag heter Frida och har fått chansen att få gästblogga här på Linas fina men ganska döda blogg hehe. For hem från Lina för typ mer än en timme sedan. Hade sjukt kul! Vi va med hennes feta men sjukt söta katt (sorry Elvis) Sen jagade jag Lina för hon hade tagit min mobil... jäkla unge! Lina är en sjukt underbar och fin människa ska ni veta! Sprid hennes blogg det är hon värd. Lina än om vi bråkar ska du veta att du betyder sjukt mycket för mig<3 Vi är sjukt wierda ibland men det är så vi är och ingen kan stoppa oss! Vi ska visa världen att näs andedräkter finns!! Ha det så bra nu alla fina som läser Linas blogg

Bjuder också på en wierd bild på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback