Ett långt inlägg om ingenting.

Hej! Vi var ju i Husum i dag och det var as kul :D Först laga vi pasta sås som smakade mjöl :s och sen fick vi rast för vi va klar så snabbt så då gick vi in till högstadiet, och jag träffa Felicia ♥ Kollade runt i deras klassrum och så.. Asså shit vad jag längtar tills vi börjar i husum, siså där 9 månader kvar-_-
Allt är mycket roligare där, i banfjäl får man ju inte ens gå utanför skolområdet!!!!
Och sen idag så var det tacco buffe' och självklart så är bröden lika stor som ens hand och så tar det slut.. Så vi skrev ett brev till mattaterna. Vi lekte spioner när vi skulle lämna de för dom fick inte märka oss, fast vi höll på att bli upptäckta xD
Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och har tråkigt, tror jag ska ringa till Felicia för jag måste vara med hon snart!!! Det var hundra år sen.. Men ska i allafall kanske vara med hon till helgen :]
Som sagt ett ganska långt inlägg om ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback