Hela min dag!

Det har varigt dålig uppdatering här nu men ska försöka blogga mer. Men här är hela min dag bara för att jag har tråkigt!
Vaknade, åt frukost sen for jag till nåra som vi känner som har hyrt stuga på Bergön, var där as länge och det blev tråååkigt. När ja kom hem åt jag middag sen for jag till Wilma och vi paddla ut med kanoten till nån klippa och bada, andra gången jag badar i år!:D Sen såg vi på film å sen for jag hem. Juste, glömde att säga att jag var tvungen att leta efter hon när jag kom dit för hon hade tydligen gått ut och gått, och det tog typ en halvtimme.
Haha kanske inte så kul att veta vad jag har gjort men nu ska jag sova och i morgon ska jag göra mycke mer inlägg godnatt!
 

Kommentarer

Det var så jag menade :)

2012-06-24 @ 23:33:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback